Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Monday, October 17, 2011

Dnevnik Utorak, 27.12.1994.

Draga Nađa,
shvatila sam da volim Mxxxx. Vjerovatno se pitaš šta je to uticalo da tako naglo zamrzim Nxxxx, kada sam još jučer do ušiju bila zaljubljena u njega. Naime, sinoć smo bili kod Ivane F. na rođendanu. Bile su i njene prijateljice Sanela i Branka. Prvo smo pričale sa Ivaninim dečkom iz Visokog, koji je super. Ne znam uopće kako mi je palo na pamet da zovemo Nxxxx. Uglavnom, Branka je okrenula broj i počela ga zezati. Rekla je da je ljubomorna na Zvjezdanu, Sanju i Selmu. A znaš šta joj je on rekao? "Svaka od njih ima kod mene prolaz 90% i mogu "pokupiti" koju god želim - a jednom se mogu ljubiti, a od druge prepisati". Fuj! Zgadio mi se! Odvratan je! (Samo najgore je to što svaki put ovako kažem, ali kada ga vidim, pošizim i opet sam u visinama). Kako su muškarci nekada grozni!
U ljutnji smo Merisa i ja poslije nazvale Mxxxx. Izmislila sam neki razlog (u kojem doduše ima istine): zovem ga jer se moja prijateljica Merisa interesuje za njegovog prijatelja. Rekla sam mu da su on i njegova djevojka fin par (iako ih nikada nisam vidjela još skupa), kako bih se izvukla. On se je nasmijao, potom je šutio kao da mu je bilo neugodno. Bio je vrlo ljubazan i pažljiv, rekao je da mu je "milo što sam ga se sjetila", da uopće nisam dosadna, zahvaljivao se što sam ga nazvala, itd itd.
Uh, on je ipak moja prva i do sada u mom životu jedina prava ljubav!

No comments:

Post a Comment