Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Friday, October 18, 2013

Dnevnik - Petak, 20.01.1995.

19:50h Draga Nađa,
Grickam košpice i tako liječim napaćene živce - danas su se, jadni, umorili jako.
Krenimo, dakle, od početka:
Jučer me je telefonom zvao Nxxxx (prva riječ je bila "Selmice ljubavi", a neću ni govoriti kakve je gluposti poslije toga valjao - nisam znala da li da se smijem ili da plačem). Ponovo me je pozvao da izađemo (ono neizbježno "Hoćemo li izaći? Gdje???").
Dogovorili smo se da mu se javim oko 17h, što sam i učinila (jedva sam dočekala peticu!).
Došao je sa Švabom, stajali smo na ogradi kod Sašine zgrade. Sve vrijeme me je nešto gledao, osmjehivao se i namigivao. Kakav foler!
Pričali su gluposti o nekim curama iz Hrasnog "sa kojima će profurati sutra"(stvarno su mogli smisliti nešto pametnije!).
I tako je moj dan bio buran, uzbudljiv, maybe nezaboravan. Ah, da - danas sam mu "naslutila" da će dobiti pasoš. Ide u srijedu. Nervira me njegova umišljenost.
Danas sam bila na konsultacijama iz matematike - trajale su svega 15 minuta. Vraćala sam se kući sa Selmom D.
Sky News: u Kobeu je opet bio zemljotres. Tragičan bilans: 4300 mrtvih, najmanje 6000 nestalih.
Rusi su zauzeli predsjedničku palaču u Groznom, ali se Čečeni ne predaju.

No comments:

Post a Comment