Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Friday, May 6, 2011

Dnevnik Četvrtak,23.12.1993.

Draga Nađa,
sjedim u dnevnoj sobi, za trpezarijskim stolom i pišem ti pismo dok vani odjekuju borbe sa Grbavice. Da li će mi se želja ikada ispuniti?
MiNe je dobio deložaciju iz skloništa(istjerali su jadnička iz onog auta!), ali mu je šapica ozdravila i sada može da hoda. Ohladila sam se od Mxxxx. Odvratan je.
Ovi sa brda su srušili dalekovod-dakle, nema struje do daljnjeg. Plin je sinoć bio od 21h do rano ujutro.
Stravično se puca!!! Strah me je, jer mama i tata žele ići u grad.
Čitam knjigu "Božić Hercula Poirota". Knjiga je Ninina. Ona je takva škrtica! Jedva mi je posudila knjigu!
Merisa i ja smo uzele Nelin "Savjetnik za djevojke". Knjiga je super i sadrži odgovore na sva "ženska" pitanja koja nas muče, a koja ne smijemo pitati mamu. Nela nema mamu(umrla je kada je ona bila mala) i tata joj je poklonio ovu knjigu kako bi se mogla snaći u pubertetskim problemima.

No comments:

Post a Comment