Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Sunday, July 3, 2011

Dnevnik Četvrtak, 26.05.2011.

Draga Nađa,
Maloprije su Faris, Dino i Mirza došli ispred naše zgrade, gdje smo bile Merisa, Ivane, Nina, Nerma i ja. Zezali smo se i pričali viceve, valjali smo se od smijeha! Izlaz mi je produžen do 21h! Bilo mi je super u njihovom društvu, zaista sam se opustila i bila vesela, zaboravila sam na brige koje me muče.
Plašim se da budem sretna: u tim trenucima uvijek čekam kada će da se raspukne taj balon od sapunice i pitam se šta će se loše dogoditi. Osjećam kako najljepši dani mog života prolaze, a ja ne mogu da uhvatim ritam i osjećams e kao da sve pokraj mene protiče, a ja trunem, bez provoda i radosti koju imaju moji vršnjaci diljem svijeta. Kažu da je osmi razred najljepše doba u životu. Ja u svoj toj zbrci uopće ne mogud a se snađem i sve se odvija kao da je neko na daljinskom upravljaču pritisnuo dugme za ubrzavanje slike. Škola, kompjuteri, zadaća, učenje, izlazak od 18-21h...svakim danom sve isto...Tek danas mi se raspoloženje malo popravilo - "popustila" je ta neka čudna, samo meni jasna depresija. Čeznem za izlascima u grad, u kafiće,s a rajom...da li ću to ikada imati? A tek da odem na more, da imam dečka negdje na plaži uz miris soli. Nekada se pitam kako mogu biti tako nezahvalna?! Moram biti zadovoljna:imam krov nad glavom, ovih dana super klopu, pažnju, dovoljno struje, idem u školu...kada se samo sjetim druge polovine 1992. i prve polovine 1993.! Zašto čovjeku ono što ima nikada nije dovoljno?
22:24h Jedem svoju polovinu čokoladice koju su nam donijele teta Mica i teta Melita. Ivana F. i ja smo danas obišle veliki krug, skroz do H.Ozmo i M.T.Uče i brale smo ruže (kojih je Koševsko ove godine prepuno!). U školi ništa novo, osim što smo počeli dobivati užinu (i to dobru).
Odlučila sam da od sada slušam samo NIRVANU, METALLICU, THE DOORS, AZRU, i sl. Dosta više zafrkavanja sa dražesnim tzv rokerima. Želim divljati!

No comments:

Post a Comment