Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Saturday, July 9, 2011

Dnevnik Četvrtak,16.06.1994.

Draga Nađa,
upravo sam se vratila sa sastanka predsjednika odjeljenskih zajednica. Direktor (pravi seljo u bijelim čarapama) nas je počastio čokoladom i bonbonama. Sve se vrti oko male mature. Navodno da će odlični i vrlodobri đaci imati nastavu do 01.jula. Nadžida iz VIII2 nije došla na sastanak. Nas dvije smo urednice lista VIII-ih razreda. Zezamo se da smo "brendon i Andrea".
Jutros sam bila na kursu kompjutera: bilo nam je fantastično! Na prvom času smo imali teoretsko ponavljanje, a na drugom smo kucali tekst pod nazivom "Moj hobi", potom ga spašavali, snimali na disketu i printali. Dobili smo olovke, koje su super i ja upravo pišem jednom od njih.
Već enkoliko dana stavljam surmu na oči. Imam jednu ogromnu bubuljicu pokraj nosa. Još mi je jučer iskočio herpes na usni. Izgledam kao žaba-krastača.
Moram pisati lektiru, pa letim u školuuuuu!!!
17:20h Još sutra i gotov VIII razred! Danas nam je u školi bilo pravo. Pozvana sam na proslavu male mature kod Eldina, bit će neka super raja iz VIII-ih razreda.
Danas smo se u školi slikali. Napisali smo na tabli preko zadataka iz matematike "Dino pada na godinu", poredali se na metlu, Faris je stavio moje džozluke i obukao odijelo od čistačice, a Dino je glumio da pada. Nadams e da će ova slika uspjeti. Ostale su manje-više obične.
Dino me pegla.
Totalno sam zaposlena izradom likovnih radova: jučer mi je Ivana R naručila dva crteža, a kada su drugi čuli, crteže su naručili i Dino, Alma K. i Faris.
Danas nam je dolazio i Rizo: on je isto neka mala igračka.
Ličimo na "prave" tinejdžere!
Odoh vaniiiii!

No comments:

Post a Comment