Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Saturday, August 6, 2011

Dnevnik Srijeda, 05.10.1994.

Draga Nađa,
A sada malo muzike! (pošto nema nikakvih vijesti osim što kiša pada i što su sinoć u neka doba nekakvi manijaci šteketali iz mitraljeza u zrak). Omer i ja ovih dana neprestano pjevamo „Black Hole Sun“ pjesmu od Soundgarden.
„Black hole sun
 Wont' you come
And wash away the rain
Black hole sun,
Won't you come
Won't you come“

Također nam je na repertoaru i Nirvanina pjesma „Smells Like Teen Spirit“ od koje znamo samo melodiju, ali ne i tekst.
U nedjelju smo imali struju od 08-14:30h. Gledala sam film „Gospodin Dadilja“ i MTV. Stomak me je toliko jako bolio da sam morala popiti tabletu za ublažavanje bolova.
No, rekla sam da je tema muzika i tako će i da bude!
Ovakva je situacija na European Top 20:
20.GUN „WORD UP“
19.R.E.M. „WHAT'S THE FREQUENCY, KENNETH?“
18. REDNEX „COTTON EYE JOE“
17.SOUND GARDEN „BLACK HOLE SUN“
16.KYLIE MINOGUE „CONFIDE IN ME“
15.BC-52'5 „(MEET) THE FLINGSTONES“
14. PRINCE ITAL JOE F.MARKY MARK „LIFE IN THE STREETS“
13.BIG MOUNTAIN „BABY, I LOVE YOUR WAY“
12.STILTSKIN „INSIDE“
11.THE PRODIGY „(NO GOOD) START TO DANCE“
10.LUTHER WANDROSS&MARIAH CAREY „ENDLESS LOVE“
9.WIGHTFIELD „SATURDAY NIGHT“
8.THE GRID „SWAMP THING“
7.SNAP „WELCOME TO TOMORROW (ARE YOU READY)“
6.WARRE G 'N NATE DOG „REALITY“
5. YOUSSON'N DOUR WITH NENEH CHERY „7 SECONDS“
4.BOYZ ii MEN „I'LL MAKE LOVE TO YOU“
3.MO-DO „EINS, ZWEI, POLIZEI“
ILI CHRIS DE BURGH „BLOND HAIR, BLUE EYES“
2.WET WET WET „LOVE IS ALL AROUND“
1.ALL 4 ONE „I SWEAR“
Mama i tata su se upravo naljutili na mene zato što sam dala maloj Melihi karticu za UNPROFOR-ski ručak. Mrzim ga!
Imam tri debilne bubuljice na licu.

No comments:

Post a Comment