Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Thursday, April 14, 2011

Dnevnik Nedjelja,26.09.1993.

Draga Nađa,
sinoć se sat pomjerio na zimsko vrijeme! Sada ću morati da dolazim kući u sedam, možda, ako tata bude dobre volje, u pola osam! Jučer su mi dolazila raja iz razreda u posjetu (Nihada, Nermina, Alma i Faris, a poslije Sabina i IvanaR.). Gledali smo "Gremline" na TV Hayat. Jedva smo uspjelu završiti film kada je nestalo struje i od tada više nije dolazila. Ponovo sam se zbližila sa Merisom. Nela me nervira, jako se uobrazila od kada joj je Neno rekao da liči na Whitney Houston.
Počela sam slušati grupu "Azra" i jako mi se sviđa (i Mxxxx je voli). Očito imamo sličan ukus, osim što on navija za "Sarajevo", a ja navijam naravno za "Želju".
Jučer smo vani igrali "Između dvije vatre". U mojoj ekipi su bile Andrea, Mirela, Nina, Nerma i ja, a u suparničkoj Ivana F., Ivana R., Belma i Selma D. Namučili smo se dok smo našli loptu-na kraju nam je Sanjica posudila svoju.
Ivana F. i ja smo sinoć dugo pričale o Mxxxx. Ona kaže da je i njoj jako privlačan. Prije nekoliko dana su ona i Anisa bile vani sa njim. Pošto nije bilo dovoljno mjesta, nekako su se svi zgurali na ogradi. Ona je stajala tako da je morala ruku držati u zraku, pa joj je rekao da je slobodno spusti na njegovo koljeno. Poslije joj je dao svoju jaknu sa se ogrne jer joj je bilo hladno. Ivana me je pitala da li se ljutim zbog toga. Naravno da ne!
Obavezno moram promijeniti ovaj rokovnik, jer je pola rokovnika ispunjeno slikama i pričom o "Palčićima". Užas!

No comments:

Post a Comment