Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Sunday, April 3, 2011

Dnevnik Subota, 31.07.1993.

Draga Majo,
upravo me je probudila pjesma "I da li još svirate noću pored rijeke, sada je došlo lijepo rvijeme, pjevate li one naše pjesme. I da li ponekad sretneš moju dragu, je li još uvijek onako lijepa, pita li za mene i da li me čeka. Piši mi sve". Neko je odvrnuo tranzistor ili radio na akumulator do daske. Sada je u toku neka vjerska emisija (katolička) sa sakralnom muzikom.
Jučer smo prokuhali od vrućine! Bilo je oko 37-40 stepeni C! Oko tri sata sam oprala kosu i sušila sam je na balkonu. Uz to sam čitala knjigu "Tajna zamka Chimneys" A.Christie. Toliko je bilo toplo da sam gotovo dobila sunčanicu! Jučer sam vani obukla bijelu tatinu majicu kratkih rukava (što sam je uspjela poderati, pa ju je mama nekako zakrpila), crveno-bijelu suknju Benetton sa Grbavice i bijele tene. Što je najgore, moram nositi potkošulju, jer sam "previše razvijena za svoje godine".
Sinoć sam se opet posvađala sa mamom i tatom. Dva puta su Omera slali po mene da večeram sa njima, ali iz principa nisam htjela. Jedva čekam kada ću otići sa Palčićima na turneju. Tada će im svima biti diovno bez mene.
P.S.Jučer su gađali VBR-om Mejtaš. Bilans: 7 poginulih i 30 ranjenih.

No comments:

Post a Comment