Imali smo samo dvanaest godina kada su prve granate počele padati na grad. Neki od nas su poslije rata dobili priliku da nastave školovanje i život u inostranstvu i sada su rasuti po drugim kontinentima, a strani jezici vremenom su im postali bliži od maternjeg. Drugi su ostali u Bosni, dobro se uklopili u tranziciju, iskoristivši nestabilna vremena za vlastitu promociju. Treći su se odali psihoaktivnim supstancama ili vjerskom fanatizmu, zaslijepljeni svojom novom ideologijom. Mali je broj onih koji pokušavaju ostati vjerni idealima svog odgoja, koji životare u nekom paralelnom svijetu između prošlosti i sadašnjosti, ostavljajući dojam nesnalažljivih depresivaca (među njima je i autor bloga).
Pa ipak, svima nam je zajedničko iskustvo odrastanje u ratu koje je ostavilo memljiv prostor nenadoknadiv novcem, društvenim položajem ili akademskim zvanjem.
Mada ne bez osjećaja nelagode, odlučila sam podijeliti svoja intimna svjedočenja sa drugim ljudima - to je moj način da odam počast kako poginulim vršnjacima, tako i nama, slučajno preživjelim, u nadi da će mračni podrumi koje krijemo u sebi jednoga dana postati svjetliji i prozračniji.

Wednesday, March 30, 2011

Dnevnik Nedjelja, 20.06.1993.

07:57h Draga Majo,
Tek sam se probudila i odmah sam uzela dnevnik i olovku da ti napišem pismo o svemu što se je sinoć izdešavalo.
1. Tako bih se voljela pomiriti sa XXXXX! Tek sam jučer samoj sebi priznala da mi se on još uvijek pomalo sviđa! Smislila sam neki tekst i ispričala to Ivani, koja je trebala da posreduje u pomirenju. Uvijek se sjetim ljeta '92. kada smo Merisa i ja buljile kroz prozor, jer zbog granatiranja nismo mogle izaći! Bili su tako slatki on i Merisin XXXXX (prošlo je 7 mjeseci od njegove pogibije). Đoletova pjesma "Prva ljubav" me uvijek podsjeti na njih. U januaru 1993. smo XXXXX i ja profurali, ali smo 24.februara prekinuli, ni sama ne znam zašto. Bilo je to na sankaškoj stazi - pred svima je izbila užasna svađa. Od tada ne razgovaramo. Nije ni sada htio da se pomiri i Ivanu je grubo odbio.
2. Nož u srce! Mxxxx se zabavlja sa Anelom!!! Nela mi je to plačući saopštila. Kada je došla uplakana, mislila sam da se nešto dogodilo njenom bratu, koji je na liniji. Za Mxxxx sam mislila da je frajer i da je pametan, da ne fura sa djevojkama kao što je Anela (koja se isprsi sa cigaretom u ustima i vodi svog psića pekinezera, a ima sve jedinice u školi).Sinoć sam ga sanjala da svira pjesmu "Ne volim januar". Toliko su se meni i Neli zgadili da nam se od njih pričinjavaju spodobe sa vampirskim licem!
P.S. Danas smo imali prvu probu sa onom dječurlijom za priredbu. Užasno su glupi!

No comments:

Post a Comment